Sťažnosti a spory týkajúce sa výrobkov
Sťažnosti a spory týkajúce sa výrobkov
REKLAMÁCIA DORUČENIA
Ak bol váš produkt počas prepravy poškodený alebo nezodpovedá vašej objednávke (nesprávna alebo chýbajúca položka), informujte nás, prosím, e-mailom na adrese info@selectmag.eu do 48 hodín od doručenia balíka .
Najprv dostanete automatickú odpoveď, odpovedzte na ňu zaslaním fotografie balíka (s viditeľnou etiketou) a prijatých produktov, na ktorej je poškodenie jasne viditeľné.
Vašu sťažnosť budeme považovať za prioritu a úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
REKLAMÁCIA NA PRODUKT ALEBO SLUŽBU
Ak váš produkt nefunguje správne, najskôr si prečítajte pokyny k produktu.
Ak ste postupovali podľa návodu na použitie a problém pretrváva, kontaktujte nás e-mailom na adrese info@selectmag.eu.
Najprv dostanete automatickú odpoveď, prosím, odpovedzte na ňu zaslaním fotografie alebo videa, ktoré jasne ukazuje, že produkt nefunguje (zariadenie je zapnuté, nabité, pripojené...).
Ak nie ste schopní poskytnúť video dôkaz o chybe, môžeme vás požiadať o vrátenie produktu do nášho skladu na kontrolu. Náklady na spiatočnú prepravu hradí odosielateľ, zásielky na naše náklady nepreberáme.
spory
Ak máte sťažnosť týkajúcu sa nášho produktu a služby a nesúhlasíte s riešením alebo ak sa nám spoločne nepodarí dosiahnuť riešenie, môžete svoju sťažnosť podať Rade pre riešenie sporov prostredníctvom európskej platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
IBA ŽIADOSTI, KTORÉ SPLŇUJÚ VŠETKY VYŠŠIE UVEDENÝCH PODMIENOK, BUDÚ POZITÍVNE VYRIEŠENÉ.
Viac informácií o Všeobecných obchodných podmienkach a Zásadách používania súborov cookie nájdete na odkazoch v dolnej časti stránky.