Podmienky a pravidlá

Podmienky a pravidlá

Vitajte na webovej stránke selectmag.sk, ktorú spravuje spoločnosť NUTRIO MEDIA SRL, BUTEA, STR. 1 MAI, NR. 13, okres IASI (ďalej len: Spoločnosť).

Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na všetky aktivity dostupné v internetovom obchode, ktorý je dostupný na adrese selectmag.sk (ďalej len: webová stránka). Všeobecné obchodné podmienky sú záväzné pre všetkých používateľov. Pozorne si ich prečítajte. Ak nesúhlasíte s niektorou časťou Všeobecných obchodných podmienok alebo ak s nimi nesúhlasíte v celom rozsahu, nesmiete používať našu webovú stránku a naše služby. Všeobecné obchodné podmienky predstavujú platnú zmluvu uzavretú medzi vami a Spoločnosťou.

Webová stránka je k dispozícii „tak, ako je“ a spoločnosť neposkytuje žiadne záruky, výslovné ani implicitné, týkajúce sa vlastníctva, predajnosti alebo vhodnosti produktov prezentovaných na webovej stránke na akýkoľvek účel.

Prevádzkovateľ webovej stránky vynaloží maximálne úsilie, aby zabezpečil, že údaje uvedené na webovej stránke sú podrobné a aktuálne. Zároveň si prevádzkovateľ webovej stránky vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť obsah webovej stránky alebo kedykoľvek prestať jej aktualizovať bez predchádzajúceho upozornenia. Okrem toho môže prevádzkovateľ webovej stránky kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť aj služby, produkty, ceny alebo programy opísané na tejto webovej stránke.

1 DEFINÍCIE

Spoločnosť je NUTRIO MEDIA SRL, BUTEA, STR. 1 MAI, NR. 13, okres IASI, ktorá je vlastníkom a prevádzkovateľom stránky selectmag.sk.

Webová stránka je webová stránka dostupná na adrese https://selectmag.sk, ktorú spravuje spoločnosť, ktorá prevádzkuje aj internetový obchod.

Používateľom je akákoľvek fyzická osoba, ktorá používa webovú stránku.

Kupujúci (alebo „vy“ ) je akákoľvek fyzická osoba, ktorá dokončí nákup v internetovom obchode.

Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá nakupuje alebo používa tovar a služby na účely mimo rámca svojej podnikateľskej alebo zárobkovej činnosti. Na účely Všeobecných obchodných podmienok sa za spotrebiteľov považujú aj všetci kupujúci.

Zásady ochrany osobných údajov sú dokumentom, ktorý obsahuje všetky informácie týkajúce sa spracovania osobných údajov, ku ktorému dochádza v rámci webovej stránky. Zásady ochrany osobných údajov sú k dispozícii tu .

Zásady používania súborov cookie sú dokument, ktorý obsahuje všetky informácie týkajúce sa používania súborov cookie používaných na webovej stránke. Zásady používania súborov cookie sú k dispozícii tu .

2. INTERNETOVÝ OBCHOD SELECTMAG.SK

Všeobecné obchodné podmienky stanovujú fungovanie internetového obchodu, vymedzujú práva a povinnosti Používateľa a internetového obchodu a upravujú obchodný vzťah medzi internetovým obchodom a Kupujúcim. Pre Kupujúceho sú záväzné Všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú platné v čase nákupu (v čase zadania online objednávky). Pri každom zadaní objednávky bude Používateľ informovaný o Všeobecných obchodných podmienkach. Zadaním objednávky Používateľ potvrdzuje, že bol oboznámený so Všeobecnými obchodnými podmienkami.

Súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami pri zadaní objednávky v našom internetovom obchode predstavuje záväznú zmluvu medzi vami a spoločnosťou. Pred potvrdením objednávky si pozorne prečítajte Všeobecné obchodné podmienky . Ak s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami nesúhlasíte, nemôžete využívať služby poskytované naším internetovým obchodom. Taktiež nie je možné čiastočne súhlasiť so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Na dokončenie nákupu musíte plne akceptovať Všeobecné obchodné podmienky platné v čase nákupu.

i. Používanie internetového obchodu

Spoločnosť prevádzkuje internetový obchod v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Internetový obchod je kupujúcim k dispozícii kedykoľvek; Spoločnosť si však vyhradzuje právo dočasne deaktivovať alebo pozastaviť internetový obchod bez predchádzajúceho upozornenia.

Existuje možnosť, že internetový obchod bude dočasne nedostupný alebo že platby nebudú možné dočasne vykonávať z dôvodu údržby a aktualizácie internetového obchodu. Spoločnosť nezodpovedá za žiadne škody, ktoré vám môžu vzniknúť počas údržby a/alebo aktualizácie internetového obchodu.

ii. Zadanie objednávky v internetovom obchode

Kúpna zmluva uzatvorená medzi Dodávateľom a Kupujúcim sa považuje za uzavretú potvrdením objednávky Kupujúcim (Kupujúci dostane e-mail s potvrdením stavu „Objednávka potvrdená“). Od tohto okamihu sú všetky ceny a ďalšie podmienky nákupu fixné a platné pre Dodávateľa aj Kupujúceho. Kúpna zmluva je v elektronickej forme nahraná na server Spoločnosti.

Postup nákupu:

  1. Krok: V ponuke dostupnej v internetovom obchode si Kupujúci vyberie požadovaný tovar a požadované množstvo a výber potvrdí kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Ak si Kupujúci želá zakúpiť viacero rôznych položiek, je potrebné proces zopakovať pre každú položku samostatne. Po dokončení procesu výberu položky môže Kupujúci pokračovať v procese nákupu kliknutím na tlačidlo „Pokračovať k pokladni“.
  2. Fáza: V tejto fáze Kupujúci vyplní formulár so svojimi osobnými údajmi potrebnými na doručenie požadovanej objednávky. Po vyplnení formulára si Kupujúci môže v určitých prípadoch vybrať z viacerých možností doručenia a pridať k objednávke ďalšie produkty alebo služby. V tejto fáze je Kupujúci tiež informovaný o plánovanom dátume doručenia. Pred dokončením objednávky má Kupujúci možnosť vybrať si z rôznych spôsobov platby. Pred dokončením nákupu sa ešte raz vypočíta konečná suma k úhrade za objednávku, pričom sa zohľadnia vykonané výbery. Kupujúci potvrdí proces nákupu kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“.
  3. Krok: Po dokončení nákupu webová stránka zobrazí Kupujúcemu potvrdzujúcu správu s informáciou o úspešnom odoslaní objednávky a podrobnosťami o odoslanej objednávke. Okrem toho Kupujúci dostane na e-mailovú adresu uvedenú v bode 2 aj potvrdzovací e-mail, ktorý obsahuje prehľad objednávky, pokyny na používanie objednaných produktov a pokyny na zrušenie nákupu alebo podanie reklamácie, ak Kupujúci nie je s produktom spokojný alebo ho už nechce.

Akékoľvek informácie poskytnuté pri zadávaní objednávky budú spracované v súlade so „Zásadami ochrany osobných údajov“, ktoré nájdete v dolnej časti stránky.

Dovoľujeme si Vás informovať, že po potvrdení Vašej objednávky Vám bude účtovaná plná kúpna cena vrátane akýchkoľvek nákladov na doručenie alebo iných nákladov súvisiacich s nákupom. Pred odoslaním Vašej objednávky Vás budeme informovať o akýchkoľvek dodatočných nákladoch. Dodatočné náklady môžu súvisieť aj so zvoleným spôsobom platby.

iii. Ceny, spôsoby platby a propagačné akcie

Ceny

Všetky ceny uvedené na stránke sú v LEI a zahŕňajú DPH. Ceny platia od okamihu zadania objednávky. Ponuka platí do jej odvolania.

UPOZORNENIE: Ide o internetový maloobchod, ktorého cieľovou skupinou sú výlučne koncoví zákazníci (B2C). Z tohto dôvodu neumožňujeme predaj B2B prostredníctvom tejto stránky a tiež nemôžeme ponúknuť možnosť vystavovania faktúr právnickým osobám. To tiež znamená, že následné opravy faktúr (z fyzickej osoby na právnickú osobu) nie sú možné, pretože predajná transakcia sa uzatvára výlučne s fyzickou osobou.

Ak by ste chceli s našou spoločnosťou nadviazať B2B vzťah a nakúpiť väčšie množstvo produktov (celé balenie/krabicu), môžete kontaktovať náš veľkoobchod na adrese info@selectmag.eu.

Spôsoby platby

V našom internetovom obchode môžete použiť nasledujúce spôsoby platby:

  • Vrátenie peňazí – v hotovosti Kupujúci uhradí faktúru kuriérovi, ktorý doručí tovar na adresu Kupujúceho;
  • Platba kartou online;
  • Platba cez PayPal.

Spoločnosť si vyhradzuje právo overiť zvolený spôsob platby pomocou autentifikačných prostriedkov. Okrem toho si vyhradzujeme právo ďalej preskúmať zvolený spôsob platby a požiadať o zaslanie dokladu o platbe.

Boli ste informovaný/á, že musíte zaplatiť celú sumu objednávky (vrátane transakčných a dodacích nákladov) v súlade so zvoleným spôsobom platby. Zaručujete, že máte možnosť a právo vykonávať transakcie pomocou kreditnej karty alebo iného zvoleného spôsobu platby.

Propagácie

Webová stránka tiež ponúka zľavy a iné propagačné akcie, ktoré znižujú ceny produktov (ďalej len: akcie). Každá akcia predstavuje produkt ponúkaný za zníženú cenu počas určitého (obmedzeného) časového obdobia, ktoré je stanovené pre každú jednotlivú akciu. Znížená cena sa vzťahuje na všetky nákupy uskutočnené počas trvania akcie.

Chceli by sme vás upozorniť, že niektoré propagačné akcie sú obmedzené na nových používateľov, ktorí ešte neuskutočnili nákup v našom internetovom obchode. V tomto prípade sa príslušná propagačná akcia nevzťahuje na existujúcich používateľov. Akýkoľvek pokus o využitie takýchto propagačných akcií bude okamžite zablokovaný a e-mailové adresy použité na tieto nekalé transakcie budú bez predchádzajúceho upozornenia vymazané. Zľavy a iné propagačné akcie sa zvyčajne nekumulujú, pokiaľ to jednotlivé propagačné akcie výslovne neuvádzajú.

iv. Náklady a dodanie tovaru

Ceny nezahŕňajú náklady na doručenie. Náklady na doručenie nájdete v internetovom obchode, kde máte tiež možnosť vybrať si spôsob doručenia. Naša spoločnosť ponúka dva spôsoby doručenia: štandardné a expresné. Hlavný rozdiel medzi týmito dvoma spôsobmi doručenia spočíva v tom, že objednávky s expresným doručením sú spracované a zabalené prioritne. Pred výberom požadovaného spôsobu doručenia si prosím skontrolujte cenu uvedenú vedľa každej jednotlivej možnosti. Pri odoslaní objednávky sa vám zobrazí prehľad cien pozostávajúci z ceny nákupu, ceny doručenia a celkovej ceny.

Ak si vyberiete platbu na dobierku, kuriérska služba vám naúčtuje poplatok za doručenie balíka vypočítaný v čase zadania objednávky. Ak si vyberiete platbu kreditnou kartou alebo cez PayPal, tento poplatok vám nebude účtovaný.

Produkty, ktoré ste si objednali, budú doručené na adresu, ktorú ste zadali na našej webovej stránke ako vašu dodaciu adresu.

Predpokladaná dodacia lehota je Kupujúcemu oznámená v čase odoslania objednávky. Maximálna dodacia lehota je 5 pracovných dní. Spoločnosť si vyhradzuje právo predĺžiť dodaciu lehotu v prípade zvýšeného dopytu alebo meškania spôsobeného kuriérskou spoločnosťou. Doručovanie sa uskutočňuje prevažne v prvej časti dňa. Ak si nebudete môcť balík vyzdvihnúť v čase doručenia, kuriérska služba sa pokúsi dohodnúť s Kupujúcim nový spôsob a miesto doručenia.

Ak sa kuriérovi nepodarí kontaktovať kupujúceho, nový pokus o doručenie sa vykoná nasledujúci pracovný deň. Ak je druhý pokus o doručenie neúspešný, balík a jeho obsah sa vrátia odosielateľovi.

Suma zaplatená za neúspešne doručené objednávky a za objednávky zaplatené vopred sa automaticky vráti do 8 (ôsmich) pracovných dní od okamihu, keď je balík zaevidovaný v sklade alebo od okamihu, keď Spoločnosť zistí, že balík nebol úspešne doručený.

Bezpečnostné upozornenia pre používanie všetkých produktov

Používanie produktov z nášho internetového obchodu môže predstavovať určité riziko pre život a zdravie. Musíte výslovne potvrdiť, že rozumiete tomu, že používanie uvedených produktov predstavuje také riziko, ktoré plne akceptujete. Objednávkou a/alebo používaním uvedených produktov potvrdzujete, že ste boli informovaní o uvedených rizikách, ktoré môžu zahŕňať riziko choroby, zranenia, invalidity alebo smrti. Preberáte plnú zodpovednosť za akékoľvek následky, ktoré môžu vzniknúť z objednávky a/alebo používania produktov.

Pred použitím akéhokoľvek produktu si musíte prečítať návod na použitie.

Každý výrobok musí byť pred použitím testovaný bezpečným spôsobom. Ak si nie ste úplne istí, ako výrobok testovať, nepoužívajte ho, informujte nás o tom alebo výrobok vráťte.

Spoločnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť za nepriame alebo priame škody vyplývajúce z používania produktov objednaných na webovej stránke, bez ohľadu na to, či boli produkty použité správne alebo nesprávne Kupujúcim alebo treťou stranou. Toto vylúčenie platí v najväčšom rozsahu povolenom zákonom.

V prípade uplatnenia reklamácie voči Spoločnosti Spoločnosť obmedzuje svoju zodpovednosť za škody na trojnásobok trhovej ceny produktu.

Snažíme sa poskytovať čo najpodrobnejšie a najpresnejšie popisy produktov a fotografie. Nemôžeme však zaručiť, že všetky informácie o produktoch a obrázky sú presné a úplné. Keďže niektoré produkty môžu byť dostupné od rôznych dodávateľov, sú možné mierne odchýlky v balení alebo vzhľade produktu. Vyššie uvedené odchýlky nijako neovplyvňujú kvalitu ani funkčnosť produktu.

v. Právo na odstúpenie od zmluvy

Kupujúci, ktorý uskutoční nákup v našom internetovom obchode, má právo odstúpiť od zmluvy. Takéto odstúpenie od zmluvy môže urobiť do 14 dní odo dňa doručenia objednávky, o ktorom je spoločnosť informovaná kuriérskou spoločnosťou. Kupujúci nemusí uviesť dôvod svojho rozhodnutia. Uvedené právo na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje len na kupujúcich, ktorí sú fyzickými osobami a ktorí nakupujú alebo používajú tovar a služby na účely mimo svojej podnikateľskej alebo zárobkovej činnosti.

Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za včasné, ak je podané v lehote na odstúpenie od zmluvy. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy je možné podať na vopred stanovenom formulári alebo zaslať e-mailom. Formulár je k dispozícii v časti „Právo na odstúpenie od kúpy“ v dolnej časti stránky. Dôkazné bremeno súvisiace s uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku nesie spotrebiteľ.

V prípade odstúpenia od Zmluvy má Kupujúci nárok na vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru, nie však na dobropis!

Po odoslaní vyhlásenia o odstúpení od zmluvy je potrebné tovar vrátiť do 14 dní od dátumu vyhlásenia o odstúpení od zmluvy. Tovar prosím zašlite na našu adresu: Tehnopolis, Şos. Nicolina 128-138, Iași, jud. IASI, Do rúk: NUTRIO MEDIA SRL . Tovar sa považuje za včas vrátený, ak ho odošlete pred uplynutím 14-dňovej lehoty na vrátenie. Musíte vrátiť nezmenené množstvo nepoškodených produktov, zabalených v originálnom obale alebo v obale, ktorý chráni produkty podobným spôsobom ako originál. Nemôžete vrátiť poškodené produkty, produkty, ktoré boli kvantitatívne upravené, ani produkty zabalené v nedostatočnom balení. Tovar prosím vráťte ako balík, nie ako list, a uistite sa, že balík je označený kódom na odstúpenie od zmluvy, ktorý dostanete počas procesu.

Ak balík nie je riadne označený (odoslaný bez kódu na odstúpenie od kúpy), môže sa výrazne predĺžiť doba vybavenia vašej žiadosti. V prípade odstúpenia od zmluvy budete musieť uhradiť náklady na vrátenie tovaru, ktoré sú nevratné.

Ak ste už zaplatili za objednaný tovar, vrátime vám bezodkladne, najneskôr do 8 pracovných dní od odoslania balíka na našu adresu, všetky platby, ktoré sme prijali a ktoré ste uskutočnili v súvislosti s vašou objednávkou. Balík sa považuje za odoslaný na našu adresu v momente, keď je balík zaevidovaný ako vrátený do skladu. Vyhradzujeme si právo ponechať prijatú platbu až do vrátenia peňazí za produkty, ktoré sú predmetom odstúpenia od zmluvy.

Prijaté platby vám vrátime rovnakým spôsobom platby, aký ste použili pri nákupe. V prípade platby na dobierku bude kúpna cena vrátená na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári.

Výnimka z práva na odstúpenie od zmluvy

Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy je vylúčené v prípade nasledujúcich zmlúv:

  • zmluvy o dodávke tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo jasne personalizovaného;
  • zmluvy na dodávku tovaru, ktorý sa pravdepodobne rýchlo pokazí alebo uplynie jeho platnosť;
  • zmluvy o poskytovaní denných/periodických správ alebo časopisov, s výnimkou predplatných zmlúv na tieto publikácie;
  • zmluvy o dodávke tovaru, ktorý spotrebiteľ po dodaní rozpečatil a ktorý nemožno vrátiť z hygienických alebo zdravotných dôvodov (napríklad: kozmetika alebo čistiace prostriedky, leštiace krémy, plavky, spodná bielizeň, ponožky);
  • zmluvy o dodávke tovaru, ktorý je po dodaní a svojou povahou neoddeliteľne zmiešaný s inými položkami; (napríklad: sada/komplet, všetky produkty v Mystery Box, oba produkty v ponukách 1 + 1 zadarmo, akýkoľvek DARČEK);
  • zmluvy o dodávke zvukových alebo obrazových nahrávok alebo počítačového softvéru, ak ich spotrebiteľ po dodaní rozpečatil;
  • zmluvy o dodávke alkoholických nápojov, ktorých dodanie je oneskorené o viac ako tridsať dní a ktorých hodnota dohodnutá pri uzavretí zmluvy závisí od výkyvov trhu mimo kontroly obchodníka;
  • zmluvy o dodávke tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výkyvov na finančnom trhu mimo kontroly obchodníka a ku ktorým by mohlo dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy;
  • zmluvy o poskytovaní služieb, ktoré boli úplne splnené pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a ktorých plnenie sa začalo po výslovnom predchádzajúcom súhlase spotrebiteľa a jeho výslovnom vzdaní sa práva na odstúpenie od zmluvy; (napríklad: kód, expresná doprava, poistenie balíka);
  • zmluvy na údržbárske alebo opravárenské práce, ktoré sa musia vykonať naliehavo v domácnosti spotrebiteľa a ktoré si spotrebiteľ výslovne vyžiadal, v rámci množstva náhradných dielov a prác nevyhnutne potrebných na riešenie núdzovej situácie;
  • zmluvy o poskytovaní ubytovacích, dopravných, stravovacích a rekreačných služieb, ktoré musia byť poskytované v konkrétnom termíne alebo s určenou frekvenciou;
  • zmluvy o dodávke digitálneho obsahu, ktorý nie je dodávaný na hmotnom nosiči, ktorých plnenie sa začalo po predchádzajúcom výslovnom súhlase spotrebiteľa a výslovnom vzdaní sa práva na odstúpenie od zmluvy (napríklad: stiahnutý digitálny obsah, elektronická kniha).

POZOR: ak dobrovoľne vrátite produkt, pri ktorom nie je možné odstúpiť od zmluvy alebo je mimo 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy alebo mimo 14-dňovej lehoty od oznámenia o odstúpení od zmluvy, alebo produkt, ktorý nebol zakúpený v našom obchode, vrátime vám produkt za sumu 49,99 LEI, ktorá predstavuje náklady na vybavenie neoprávnenej reklamácie; v opačnom prípade produkt zničíme. Nevyzdvihnuté produkty budú zničené po 2 mesiacoch.

vi. Sťažnosti

Ak zistíte, že váš produkt nefunguje správne alebo že ste dostali nesprávny či poškodený produkt, máte nasledujúce možnosti:

  • Uplatnenie záruky doručenia,
  • Uplatnenie záruky na technické výrobky a
  • Podanie reklamácie na produkt.

a) Záruka doručenia

  1. Ponúkame dodatočnú záruku bezchybného doručenia, ktorú je možné uplatniť do 48 hodín od doručenia produktu.
  2. Ak boli vaše produkty počas prepravy poškodené alebo nezodpovedajú objednávke, nahláste nám chybu do 48 hodín od doručenia. Pošlite nám e-mail s fotografiou balenia (na fotografii musí byť jasne viditeľný aj štítok) a doručeného produktu, pričom jasne vyznačte poškodenú oblasť.
  3. Vašu žiadosť vyriešime čo najskôr a poskytneme vám náhradný produkt.
  4. Ak je reklamácia podaná príliš neskoro, bude spracovaná ako reklamácia produktu.

b) Záruka na technické výrobky

Na niektoré produkty v našej ponuke sa vzťahuje 36-mesačná záručná doba. Záruka sa vzťahuje len na technické produkty a elektrické zariadenia v našej ponuke. 36-mesačná záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Záruku si môžete uplatniť v súlade so zákonom č. 449/2003 o ochrane spotrebiteľa na základe faktúry, ktorá slúži aj ako záručný list.

Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť záruku, ak k reklamácii nie je priložená faktúra alebo ak je faktúra nečitateľná alebo neúplná.

Záruka sa neuplatňuje, ak:

  • výrobok je fyzicky poškodený;
  • výrobok vykazuje známky opotrebovania v dôsledku bežného používania;
  • výrobok má vady, ktoré boli spôsobené nesprávnym, nevhodným alebo nedbanlivým používaním výrobku.

Výrobky, na ktoré chcete uplatniť záruku, musia byť skontrolované, preto vás žiadame, aby ste k žiadosti o záruku priložili fotografie alebo videá zobrazujúce chybu. V prípade potreby vás tiež požiadame o zaslanie produktu, aby sme ho mohli skontrolovať.

Ak schválime vašu reklamáciu, poskytneme vám nový produkt. Máte tiež právo požiadať o opravu vášho produktu, ale mali by ste si uvedomiť, že doba opravy je dlhšia ako dodacia lehota nového produktu. Ak oprava trvá dlhšie ako 45 dní, váš produkt bude vymenený za nový produkt. Ak vám nový produkt nemôžeme poskytnúť, vrátime vám plnú cenu zaplatenú za produkt.

Zhrnutie postupu nájdete v časti „Výmena v rámci záruky“ v dolnej časti stránky.

UPOZORNENIE: Pred odoslaním VRÁTENIA produktu si overte: v potvrdení objednávky alebo faktúre, ktorú ste od nás dostali e-mailom, že ste produkt zakúpili v našom internetovom obchode. Ak nám pošlete produkt, ktorý ste si nezakúpili v našom internetovom obchode, nezodpovedáme za vašu chybu a balík vám nevrátime.

c) Reklamácia výrobku z dôvodu materiálových chýb

  1. Ak produkt nefunguje správne, pošlite nám e-mail na adresu info@selectmag.eu a my vám pomôžeme s potrebným vysvetlením. Týmto spôsobom predídete akémukoľvek možnému nesprávnemu použitiu produktu, najmä poškodeniu samotného produktu, ako aj akémukoľvek zraneniu seba alebo iných.
  2. Ak váš produkt nefunguje, môžete podať reklamáciu s uvedením vecných vád produktu. Prvky, ktoré sa považujú za vecné vady produktu, sú uvedené v časti vii. tohto dokumentu definujúceho Všeobecné obchodné podmienky. Na vecné vady sa môžete odvolávať iba vtedy, ak tieto vady existovali už v čase nákupu, ale boli objavené až neskôr.
  3. Ak váš produkt nefunguje z dôvodu materiálnej chyby, nahláste chybu ihneď po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od dátumu, kedy ste chybu zistili. Pošlite nám e-mail s fotografiami alebo videami, ktoré zobrazujú chybný produkt, a ktoré možno použiť na jednoznačné preukázanie, že produkt nefunguje. V prípade potreby vás tiež požiadame o zaslanie predmetného produktu, aby sme ho mohli preskúmať a určiť chybu produktu.
  4. Vašu reklamáciu nebudeme môcť brať do úvahy v prípade produktov, ktoré boli poškodené v dôsledku nesprávneho použitia alebo úkonov, ktoré nie sú nevyhnutne potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Ak bude vaša reklamácia zamietnutá a budete si želať, aby vám bol predmetný produkt zaslaný, odošleme vám ho a naúčtujeme vám náklady spojené s dodaním predmetného produktu.
  5. Spoločnosť zodpovedá za vecné vady výrobku, ktoré sa vyskytnú do 2 rokov od dodania. Spoločnosť je povinná odpovedať na reklamáciu do 3 pracovných dní.
  6. Ak uplatňujete reklamáciu z dôvodu materiálnej vady, máte nasledujúce možnosti:
  • výmena produktu,
  • vrátenie kúpnej ceny,
  • odstránenie vady výrobku alebo
  • pomerné vrátenie kúpnej ceny.

Zhrnutie postupu nájdete v časti „Reklamácie a spory týkajúce sa produktov“ v dolnej časti stránky.

vii. Vadnosť materiálu

Na vadu materiálu sa možno odvolať v nasledujúcich prípadoch:

  • ak výrobok nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné použitie alebo na uvedenie na trh;
  • ak výrobok nemá vlastnosti potrebné na konkrétne použitie, na ktoré si ho Kupujúci zakúpil a na ktoré bol Predávajúci upozornený alebo mal byť Predávajúci upozornený;
  • ak výrobok nemá vlastnosti a kvality, ktoré boli dohodnuté alebo predpísané výslovne alebo implicitne;
  • ak Predávajúci poskytol Kupujúcemu výrobok, ktorý nezodpovedá vzorke alebo predlohe výrobku, pokiaľ vzorka alebo predloha výrobku nebola použitá len na informačné účely.

Zhrnutie postupu nájdete v časti „Reklamácie a spory týkajúce sa produktov“ v dolnej časti stránky.

Spoločnosť zodpovedá za vecné vady výrobku, ktoré sa vyskytnú do 2 rokov od dodania. Spoločnosť je povinná odpovedať na reklamáciu do 3 pracovných dní.

viii. Prístupnosť informácií

Dodávateľ sa zaväzuje vždy poskytnúť Kupujúcemu nasledujúce informácie:

  • Totožnosť spoločnosti (názov spoločnosti a adresa sídla, IČO),
  • kontaktné informácie, ktoré umožňujú používateľovi rýchlu a efektívnu komunikáciu s poskytovateľom (e-mail, odkazovač),
  • základné vlastnosti tovaru alebo služieb (vrátane popredajných služieb a záruk),
  • konečná cena tovaru alebo služieb vrátane daní alebo spôsob výpočtu ceny, ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služieb nemožno konečnú cenu vypočítať vopred,
  • dostupnosť produktov (všetky produkty alebo služby ponúkané prostredníctvom webovej stránky by mali byť dostupné v primeranom čase),
  • platobné podmienky, podmienky dodania produktu alebo podmienky poskytnutia služby (spôsob, miesto a termín dodania),
  • informácie o možných nákladoch na dopravu, doručenie alebo prepravu alebo upozornenie, že tieto náklady môžu vzniknúť, ak ich nemožno vopred vypočítať,
  • doba platnosti ponuky,
  • podmienky, lehoty a postupy v prípade odstúpenia od zmluvy a informácie o nákladoch na vrátenie tovaru (ak nejaké existujú),
  • vysvetlenie postupu, ktorý sa má dodržať v prípade reklamácie, vrátane všetkých informácií týkajúcich sa kontaktnej osoby alebo zákazníckeho servisu,
  • povedomie o zodpovednosti v prípade vecných vád,
  • existencia a podmienky popredajného servisu a dobrovoľnej záruky, ak je to potrebné.
  • Pri príprave webovej stránky sa môžu vyskytnúť určité chyby. Keďže tieto chyby nemôžeme ovplyvniť, nenesieme za ne zodpovednosť. V prípade výrazného rozdielu v cenách alebo technických vlastnostiach produktu vás o tom budeme informovať pri zadávaní objednávky.

ix. Informácie o registrácii, názov registra, registračné číslo:

Názov spoločnosti: NUTRIO MEDIA SRL

Sídlo: BUTEA, STR. 1 MAI, NO. 13, kraj IASI

IČO: RO36835266

Dátum zápisu do registra: 26. 11. 2016

Štandardná klasifikácia činností NACE 4791 (G47.910) – Maloobchod prostredníctvom zásielkových služieb alebo cez internet

x. Mimosúdne riešenie sporov a iné opravné prostriedky

Spoločnosť vynaloží maximálne úsilie na vyriešenie akýchkoľvek sporov priateľskou cestou. Ak takéto riešenie sporov nie je možné, na riešenie uvedených sporov bude príslušný súd v Rumunsku.

xi. Platforma na riešenie sporov

V súlade s právnymi normami spoločnosť NUTRIO MEDIA SRL. neuznáva žiadneho poskytovateľa služieb mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov ako poskytovateľa oprávneného riešiť spotrebiteľské spory, ktoré môže iniciovať v súlade so zákonom o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.

3. KOMUNIKÁCIA

Spoločnosť bude kontaktovať Používateľa pomocou prostriedkov diaľkovej komunikácie iba v prípade, ak je to nevyhnutné na vybavenie objednávky.

Spoločnosť poskytuje svojim Používateľom podporné služby na adrese info@selectmag.eu.

Používateľov však môžeme kontaktovať aj na komerčné účely, ak nám na to poskytnú súhlas alebo ak už uskutočnili nákup v našom internetovom obchode, a tieto oznámenia:

  • budú jasne a jednoznačne označené ako reklamné správy,
  • bude jasne obsahovať odosielateľa,
  • podľa potreby jasne uvedie rôzne propagačné akcie a iné marketingové techniky.

Viac informácií týkajúcich sa komunikácie nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov a Zásadách používania súborov cookie.

4. DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO

Všetky informácie, obrázky a texty, ako aj akékoľvek iné materiály (napr. video obsah, grafika, náčrty atď.) nachádzajúce sa na našej webovej stránke sú chránené autorským právom a/alebo zákonom o duševnom vlastníctve.

Zakúpením produktov alebo používaním webovej stránky používateľ nezíska žiadne autorské práva, vlastnícke práva ani práva duševného vlastníctva k produktom a/alebo webovej stránke. Používateľ môže materiály používať iba na nekomerčné účely.

5. PRÁVNE UPOZORNENIA

S ohľadom na vyhlásenia uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach Spoločnosť stanovuje aj nasledujúce obmedzenia:

Ak sa rozhodnete používať náš internetový obchod a/alebo našu webovú stránku, súhlasíte s tým, že tak urobíte dobrovoľne, a preto preberáte všetky riziká. Webová stránka a obchod sú poskytované „tak, ako sú“, bez akejkoľvek nepriamej alebo výslovnej záruky. Všetky vyhlásenia o vylúčení zodpovednosti uvedené v tejto kapitole alebo inde vo Všeobecných obchodných podmienkach platia v maximálnom rozsahu povolenom zákonom.

Spoločnosť nezaručuje prevádzku webovej stránky a jej funkcie a tiež nezaručuje, že webová stránka bude fungovať bez chýb, vírusov alebo škodlivého softvéru vírusového typu. Spoločnosť ďalej nezaručuje, že informácie zverejnené na webovej stránke sú správne a úplné. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za žiadne škody vrátane, ale nie výlučne: priamych, nepriamych alebo následných škôd vyplývajúcich z používania webovej stránky alebo v dôsledku neho.

Ak sa rozhodnete používať internetový obchod a vykonať platbu v príslušnom internetovom obchode, výslovne súhlasíte s tým, že ho používate na vlastné riziko a že budete znášať všetky riziká spojené s vykonaním platby v internetovom obchode, vrátane, ale nie výlučne, neúspešných platieb zo strany Používateľa, chýb pri platbe a chýb pri vrátení peňazí v prípade reklamácie. Toto vyhlásenie o vylúčení zodpovednosti platí v maximálnom rozsahu povolenom zákonom. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za žiadne škody, ktoré môžu vzniknúť v súvislosti s používaním webovej stránky a/alebo produktov dostupných v našom internetovom obchode.

6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Uzatvorenie zmluvy Spolu s objednávaním služieb prostredníctvom webovej stránky, ako aj všetkých sekundárnych stránok tejto webovej stránky, majú Všeobecné obchodné podmienky charakter zmluvy uzavretej medzi Kupujúcim a Spoločnosťou.

Časť o ustanoveniach Ak sa ktorékoľvek ustanovenie Všeobecných obchodných podmienok ukáže ako (úplne alebo čiastočne) nezákonné alebo inak neplatné, toto ustanovenie sa považuje (úplne alebo čiastočne) za oddelené, zatiaľ čo zostávajúce Všeobecné obchodné podmienky zostávajú v platnosti.

Plná právna spôsobilosť Používateľ vyhlasuje, že je plne spôsobilý na prevzatie práv a povinností vyplývajúcich zo Všeobecných obchodných podmienok. Týmto vyhlasujete, že na splnenie svojich povinností vyplývajúcich zo Všeobecných obchodných podmienok nepotrebujete súhlas ani schválenie žiadnej tretej strany.

Znalosť Všeobecných obchodných podmienok Týmto vyhlasujete, že ste si Všeobecné obchodné podmienky prečítali a ste si ich plne vedomí pred ich prijatím, najmä pokiaľ ide o uvedené výnimky.

Rozhodné právo Všeobecné obchodné podmienky sa riadia právnymi predpismi Slovinskej republiky. Všetky spory vyplývajúce zo Všeobecných obchodných podmienok podliehajú právomoci súdov Slovinskej republiky.

Zmena Všeobecných obchodných podmienok Nie ste oprávnení meniť žiadne z ustanovení Všeobecných obchodných podmienok ani sa (úplne alebo čiastočne) vzdať platnosti ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení. Spoločnosť má právo kedykoľvek zmeniť Všeobecné obchodné podmienky. Akákoľvek zmena bude zverejnená na webovej stránke. Ak budete webovú stránku naďalej používať, má sa za to, že súhlasíte so zmenami platnými v danom čase. Ak s týmito zmenami nesúhlasíte, máte právo od zmluvy odstúpiť.

Celosť zmluvy Všeobecné obchodné podmienky predstavujú celú platnú dohodu medzi zmluvnými stranami. Akákoľvek prípadná predchádzajúca písomná alebo ústna dohoda alebo rokovanie sa v celom rozsahu nahrádza Všeobecnými obchodnými podmienkami.

Jazykové varianty Všeobecné obchodné podmienky boli vypracované v slovinskom jazyku. Akákoľvek verzia Všeobecných obchodných podmienok v akomkoľvek inom jazyku má za cieľ uľahčiť prístup k Všeobecným obchodným podmienkam. Plne súhlasíte a rozumiete tomu, že v prípade akýchkoľvek sporov má prednosť slovinská verzia.

Význam pojmov Pojmy použité vo Všeobecných obchodných podmienkach majú definície uvedené na začiatku tohto dokumentu.

NUTRIO MEDIA SRL / BUTEA, STR. 1 MAI, NO. 13, župa IASI / Rumunsko / info@selectmag.eu

IČO: RO36835266